Wednesday, 30 December 2009

:: a few days left. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

tinggal brapa hari je lagi.
ketenangan dan ke'rileks'an ini akan berakhir.

masuk je thn baru @ bermula isnin depan.
kesibukan akan bermula.


starting next week :
:: jalan raya akan mulai sibuk. kereta berduyun-duyun di jalanan. sbb cuti skolah dah berakhir,makanya jalan akan 'jammed'.

:: kalau dlm 2 bln ni saya boleh kuar rumah jam 7, nampaknya saya dan nawal kena kuar lebih awal. 6.45-6.55 am.

:: akan mula berulang ke Mengkuang, dah 2 minggu Nawal tak kesana, sblm ni Nawal di rumah Maknjang dan minggu ni Kak Nik Syaza yg jd babysitternya di Kg Petani.

:: student baru dan lama dah mula kelas. Sudut IT akan semakin sibuk. kena mula bertugas shift petang semula.kerja akan bertambah. takpa2,ini kerja.jgn merungut. kata baru balik Bengkel Mesra Pelanggan kan....

:: tanaman di Farmville mungkin akan terabai.(hehe.tetiba..)

tak apa.. tahun baru. semangat baru. kita buang yg keruh, ambil yg jernih. saya cuma berharap Allah sentiasa melindungi kita, dr apa sj keburukan. usia semakin bertambah, sepatutnya kita semakin matang.kan?

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...