Tuesday, 24 November 2009

:: Sudah tiba ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ya..musim kawen-kawen sudah tiba.
walaupun hujan melanda di beberapa tempat hingga banjir,
namun kawen tetap kawen ok.

saya dah terima beberapa jemputan utk bulan 11 dan 12.
di kalangan kawan-kawan Irshad baru 3 org.
eh, nape sikit je?
dah abih ke kawan-kawan Irshad saya yg bujang??
ke dorang kawen lupa jemput saya?

saya sronok gi kenduri kawan-kawan ni selain dr meraikan pengantin, dapat jumpa kawan-kawan lain.
lps tu boleh gelak besar-besar.
itu lah yg best.

6/12 : kenduri Cikgu Men & Cik Farah Wahida @ Padang Serai.
6/12 : kenduri Enche' Faiz Mata dan alamak ai lupa plak nama istri maap ye @ Taman Pauh.
19/12 : kenduri Enche Ismael Rafik & Dee kot kalau tak salah ai hari tu Mael ckp dah ai lupa lah maaf lah jgk @ Dewan Tmn Robina.

lain-lain tu kenduri jiran-jiran kampung, sedara-sedara jauh dan dekat, kwn2 ma dan kwn mak mertua. ai kan drebar kenalah bwk pegi kenduri dan anak ai plak jd co-pilot ai.

adei, mood bekerja tak berapa membara lah, mood nak meyembelih lembu lak rasa membuak-buak nih. hahahahaha!

oh ya, khamis ni jom pakat2 puasa. hari Wukuf di Padang Arafah. rindu kan kakak yg tentu sebuk menguruskan jemaah haji di sana. syok lah Ma semalam dpt Skype dgn kakak. huhuhuhu~!!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...