Tuesday, 10 November 2009

:: menanti 25hb..T_T ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

masa sesak2 mcm ni lah. teringin nak :
:: jam baru lah.
:: kasut baru lah.
:: legging utk Nawal lah.
:: handbag baru lah.
:: t-shirt hilyah (oh,dah beli pun.dah pakai pun.mmg best lah nursing tshirt tuh!)

adei..lambatnya menanti 25hb..

inilah padahnya bila gaji masuk awal sgt hari tu.


(nawal pun pandai runsing pikir masalah. huhuhu)

4 comments:

Thara said...

kak riena, apa beza nursing-t tu dgn tshirt2 yg laen? kene angkat tshirt luar tu jugak kan?

RieNa said...

nursing tshirt tu ada belahan di bahagian dada, mcm sarung bantal tu. jd senang kalau nak menyusu,tak payah tarik baju dr bwh. serius,it's really helpful.

MyzwaR said...

ceh.. hang ka yg beli... ingatkan kawan hang.. hohoho.. pakai thisrt tu pi jalan mana?

RieNa said...

pakai balik kg petani. hahahaha
aku amik yg biru tuh.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...