Tuesday, 17 November 2009

:: 10 tahun ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...



dia seorang anak yang sgt bertanggungjawab dan mengasihi ibunya.
dia seorang adik yang sgt patuh dan taat pd kakak dan abang-abangnya.
dia seorang abang yg suka menumbuk perut adiknya (saya lah tu) masa kami kecik-kecik dulu tapi skrg dia pantang dengar atau tahu adiknya ini dalam kesusahan, dia dengan sepantas Superman datang membantu adiknya.
dia seorang bapa saudara yg digemari oleh anak-anak saudara yg lain terutama abgcik Afif. malahan Nawal pun dah menunjukkan ciri-ciri yg dia sgt sukakan ayahcik nya ni.

dia sgt baik, terlalu baik.

dan dia masih belum kawen lagi tau!!

dia adalah Abg An saya yg baik hati, pemurah dan rajin.

hmm..minggu depan nak belanja dia makan Pizza lah.

(p/s : ibu, ayah, kak long : muka Nawal mcm abg cik kecik-kecik dulu. kan??)

1 comment:

p.i.n.a.t. said...

ahah..
betol.betol..ade sket..

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...