Monday, 12 October 2009

:: terharu nih ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

selama 2 thn lbh ni, saya adalah pembaca Blog Pn Pink ni yg setia.

sejak saya jumpa fotopagesnya yg menceritakan tentang kehilangan anak sulongnya.

saya menangis masa pertama kali membaca coretan en laloque dan viruspadu tentang perasaan mereka ketika menghadapi saat2 sukar ketika itu.


dan kini, mereka terus melangkah menghadapi hidup dgn tabah..


dan skrg, saya dah mcm ketagih baca blog vp. hari2 musti baca.

dan kebetulan, anak beliau yg ke 3 lahir seminggu sblm Nawal.

kira byk benda boleh dikongsi bersama.


jumaat lepas, sj je antar emel kat vp @ zaimah , tunjuk gambar Nawal yg sama posing dgn Annur.

tak sangka yg vp nak taruk dlm blog.

terharu rasanya..

inilah gambarnya, tak caya bleh tgk sini.

1 comment:

sarah said...

sarah pun penah baca kisah Aleesha ni dlm fotopage viruspadu.menangis sakan tambah2 part di akhir hayatnya.respect la ngan ketabahan suami isteri nie.masih terngiang2.sedih sgt

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...