Tuesday, 27 October 2009

:: takde org yg akan jilat ludahnya ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

maka berkatalah si A kpd seseorang,

"aku yakin yg Salleh akan balik kat aku.dia takkan ke mana tanpa aku!!!"

helloo!!! hang ingat hang sapa??? awat rezeki atas dunia ni hang ka yg dok tabuq bg kat org?
takdak hang kami cukup makan cukup pakai jugak lah! anak kami tak pernah lapaq pun!
pegi m*%^&*%$#!

(tak gamak nak maki hamun org. ma tak pernah ajar mcm tu.)

terus lenyap perasaan nak ziarah baby depa. kita bukan jenis bila ludah nak jilat balik.

Ya Allah, lindungi kami Ya Allah..berkatilah hidup kami...rahmatilah kami Ya Allah...Amin Ya Rabbal Álaminn...

4 comments:

HZA said...

sabar sabar dan sabar. itu sahaja senjata kita. Yang lain serah saja pada Allah.

MI-creatennovation said...

bnyk baca doa.. "..Allahumma yassir wala tu'assir.."

RieNa said...

hasni,
masih sabar dan akan sentiasa sabar.insyallah..

muhd,
aáh. doa dr masa sekolah lagi masa nak amik exam.hehe

DRosmieyatie said...

dh lama adik tak menjenguk di sini...erm...semoga akak & suami akan terus b'sabar...biarkan mereka...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...