Friday, 2 October 2009

:: Sejadah duduk ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

gemparrr!!!

gempar sekejap kat kwsn opis nih bila 1 kejadian aneh telah berlaku di salah sebuah rumah di Taman Hj mohd Amin kat ptg pauh ni.

saya pun suruh si Fendy ni p amik gambaq.

dan ini hasilnya.




cerita di sebalik kejadian spt yg diceritakan oleh sahabat saya, Sany yg tinggal berdekatan rumah tuan sejadah.

sepasang suami isteri baru berpindah ke rumah tersebut,secara peribadi tuan rumah ni nampak baik. dia sedang berselisih pendapat dgn isterinya tentang arah kiblat sebelum dia mintak isterinya lipat dulu sejadah sementara dia nak ke bilik air dan berwudhuk.

bila dia kembali dia tgk sejadah dah berkeadaan mcm tu. bila dia tanya knapa isterinya sepak sejadah mcm tu? isterinya menafikan dan bila diteliti sejadah tu rupa seperti seorg prempaun sedang duduk tahiyat.



mcm mana..apa pendapat kalian????

2 comments:

MyzwaR said...

sama mcm gambar kat fb mael kan?

Ummu afif said...

Keluar dalam suratkhabar semalam.

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...