Friday, 16 October 2009

:: Pic Nawal utk menambah derita k long. haha ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


k long.

sabaq tau tunggu Nawal p sana.
mmg Nawal nak p sgt2 dah.
tp nanti ibu berangkat Nawal nak p lagi.
berapa kali nak p.
nanti k long boring tgk Nawal pulak. hehehe.
lagipun ummi kata tak larat beli tiket bas byk2 kali.hohoho.
Nawal dah pandai meniarap tau. pastu nangis sbb penat.

k long jgn pening2kan kepala dgn benda yg tak patut2 tau.
k long belajarla betul2, nanti Nawal nk jd pandai mcm k long.
nak berjaya mcm k long.
mcm mana k long ikut cth ummi nawal dulu,
mcm tu lah nanti nawal nak jd kan k long cth utk nawal.
(walaupun Nawal sbnrnya nak jd mcm ibu kak long lah.)

oklah.
nanti nawal tulis lagi. hari ni nawal p rumah mak lang dgn tokma,sbb ummi terbangun lambat.
jd ummi hantar nawal kat rumah tok ma sj.

jg diri.

daa~!!

-by Aisya Nawal.

5 comments:

p.i.n.a.t. said...

awat muka nawal mcm katun?hehehehe...
ade satu katun tu..k.long x ingt katun ape..
tp sebijik.hahahah~

RieNa said...

bluwerkk~!! k long jahat oh~!

(acik rasa katun smurfs kot.)

p.i.n.a.t. said...

tgk ummi die sndiri ckp mcm katun..
ish3..

RieNa said...

yg takde kurungan tu nawal kate.
yg dlm kurungan tu acik kate.

ada beza lah tu.

tp nawal tetap anak ummi yg comellll dan tak byk kerenah.
jgn besar nanti buat byk kerenah sudah.

Ummu afif said...

Katun pun katun lah..Nawal mai cepat2 erk/..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...