Friday, 30 October 2009

:: bangi best lah ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Nawal dah ada kat Bangi.
ummi ckp dulu kat sini tempat ummi belajar,ummi main2, byk pengalaman ummi kat sini.
nawal pun suka dok sini.

tapi..nawal rindu kat ayah lah..
(ummi yg suruh ckp ni..hehehe.sbnrnya ummi yang rindu kat ayah.)

nanti update lg. Nawal nak main dgn abg cik dan kak ili.

2 comments:

Syud said...

nawal bucuk, makcik syud yang howts ini ke pasa tadi T_T

nnt i jumpe u kasik ciuman je sbb kalau nk bg duit raya, raya da habis. he he he :D

RieNa said...

iyelah,takpe. tp cup cakes yg makcik syud nak buat tak kunjung tiba. uwaa~!!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...