Wednesday, 9 September 2009

:: ulat buku ::







( sila telengkan kepala utk lihak gambar dgn jelas.hehe)
bagi hantu novel dan buku resepi, sila telan liur aje lah ye.
novel2 dan buku2 resepi, mak aii..bersusun2 kat opis nih. tinggal saya je yg cuma memandang sepi.
takde masa dah nak layan novel segala bagai.
amacam kak long?? tak nak suruh acik kidnap ke??

5 comments:

p.i.n.a.t. said...

eheh..
mcm biase la..kidnap la sebijik dua.

keensafi said...

Na, pzah msh hantu novel.Every month spend 1 buku.Even dah ada Nina, hobi tu tak tinggai..tambah2 bila tension ngan keje, layan je novel. Dgn fendy2 skali terikut. Bersusun novel kat rumah.hehehehe

Bukan pe, baca novel ni cam terapi minda.Skrg ni nampak Nina cam nak ngikut je, sbb orang baca, sibuk dia kata buku dia..hahhaah

RieNa said...

k long,
kamu belek tgk tajuk ape yg kamu nak. nnti kamu blk acik bg lah. tp kena habiskan baca sebelum blk KL.jgn kamu kidnap bwk blk KL pulak.

pizah,
na stop baca novel masa mengandung dulu. sbb ada masa skit nak baca majalah,baca buku psl pregnancy,Quran, x sempat layan novel. sampailah skrg rasa mcm dah takdak mood nk baca.mungkin sbb terlalu byk dpn mata kot,taktau nk baca yg mana 1.hehe

myfamilybiz4u said...

bnyk nye buku..hu3

sakura-chi said...

riena..aku nk pnjam gak..tp sllu aku p pinjam..xdak pon novel baru..patutla,,rupanya dikidnap oleh hg..hihihi..nnt lps hg pinjam..pas ler kt aku plak..hg kan lembaga penapisan..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...