Monday, 21 September 2009

:: Selamat Hari Raya ::

(Entry ni sticky mode, entry baru ada kat bwh ya)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

dengan rendah diri, saya Riena, penulis blog ini, ingin meminta ampun dan maaf kepada peminat2 (ceh!! perasan ada peminat konon!) blog ini, pembaca2 atau sesiapa sj yg mengenali saya samada di dalam blog atau di dalam kehidupan sebenar.

saya sedar saya ni kdg2 celupar.
mudah marah.
sensitif.
dan kuat menyakat.

dan sekiranya saya ada menyakiti atau menyinggung perasaan tuan2 dan puan2, saya mohon maaf sangat2 dari dlm lubuk hati saya.

oh ya, bg pihak suami tersayang, abg Aleh dan anakanda tercinta, Aisyah Nawal, turut memohon kemaafan dr anda semua.

Selamat berhari raya, kalau drive balik kampung tu hati2 di jalan raya.. makan pun ingat2 sama, jgn lepas ni mengeluh berat badan meningkat dgn jayanya..kalau yang berpenyakit pula, pilih2 lah nak makan apa, jangan semua tau nak bedal saja..

cewah, jd pantun 7 kerat pulak. heh.

oklah, selamat menyambut syawal. Semoga Allah memberkati dan melindungi kita..amin.



.

5 comments:

jie said...

awat muka nawal cm sedih ja?

RieNa said...

sbb dia mengantuk nak tidoq..hehehe..gambaq diambik jam 6.30 pg..tgh siap2 nak kuar gi keja.

Thara said...

aww. sweet nya :D selamat hari raya to u and family too! maaf zahir & batin. :)

Nihlah Insyirah said...

Riena..

Selamat Hari Raya dari kami di Nottingham.. maaf zahir batin

- paklah (yang baru nak hantar e-kad raya:D ) -

MarlissaMusa said...

hi riena,
selamat menyambut aidilfitri...mohon maaf zahir dan batin sekiranya ader yang terasa di hati..Semoga sambutan lebaran tahun ini memberi kegembiraan..InsyaAllah

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...