Tuesday, 15 September 2009

:: kisah ibu & anak ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

si ibu sakit perut sbb angin.
si anak kembung perut sbb susu.

ibu sapu minyak panas di perut.
anak disapu minyak telon di perut.

anak bolehlah merengek sambil nenen.
ibu?? nak merengek jgk ke???

sudahnya, si ibu cuba bertahan sedaya upaya melayani anak sedangkan sakit perut ibunya rasa mcm..
arghhh..tak tahan dah!!!

hari ni rasa mcm nak MC lah...... T_____T

2 comments:

HZA said...

riena, betulke nawal tu kembung disebabkan susu? nurin tak pernah lak kembung perut sbb susu...mmg ader ke mcm tu??

RieNa said...

ada..kdg2 ada baby yg tak serasi dgn jenis susu. kira nurin oklah dgn semua susu.

ntahlah, aku pun ikut org kata je. nawal tu sejak tukar susu lah. abis je susu ni nak tukar blk susu yg sebelum nih. kesian lah dia.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...