Thursday, 3 September 2009

:: kasihan.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

selalu masa kerja di kaunter, biasalah student tanya soalan pelbagai kat saya. tentang perkhidmatan perpustakaan, tentang uitm atau isu2 semasa.

tapi tadi paling tak bleh tahan bila ada student tanya saya,

"kak, skrg ni pukul berapa?"

adei adikk oi..kasihan betul kamu ni..takpelah kalau kamu tak nampak jam besar kat dinding library nih, tp kesian lah kalau kamu takde henset nak tgk jam.(biasa budak2 yg takde jam dia tgk jam henset berbanding nk tgk jam kat dinding library.)

takkan nak mengorat saya kot..yelah kan,dah takde modal nak tanya...kalaulah dia tau saya dah beranak 1. eh,perasan plak saya nih.

belas kasihan pulak saya tgk student td.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...