Thursday, 10 September 2009

:: kasihan Nawal ::

ummi..
kan Nawal dah ckp..
nawal tak mau susu mahal..
cukuplah susu ummi dan susu yg hari tu..
Nawal dah ok dgn susu tu..

skrg ummi dah tgk kan..
smlm perut Nawal kembung sgt..
Nawal sakit perut ummi...
Nawal nak berak pun sakit..
berkerut2 Nawal nak meneran..

Nawal cuba untuk tak nangis..
Nawal nak jd anak ummi yg kuat..
tapi bila perut Nawal sakit sgt, Nawal merengek2 jugak..

terima kasih Ummi, sbb urut2kan perut Nawal.
sampai Nawal terkentut-kentut.
lepas tu baru Nawal rasa ok sikit, Nawal dah boleh tido dgn nyenyak.

Nawal nak susu yang hari tu..
dgn susu ummi..
Nawal tak nak susu yg mahal ye ummi..
tolong cakap kat ayah, sbb Nawal dengar ayah kata mungkin Nawal perlu masa utk sesuai dgn susu baru tu..
maknanya, Nawal kena minum lagilaa susu tu.
uwaaa~!! Nawal takut perut Nawal kembung lagi..

2 comments:

HZA said...

kesiannya nawal.
setiap pagi n malam letak minyak kat perut, kat tulang belakang, betis and tapak kaki...supaya tak masuk angin.jgn lupa pakai stokin ye nawal...

RieNa said...

baikk aunty..selalu pun ummi buat mcm tu lah..taktaulah kot mana lg angin tu masuk.hihihi

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...