Wednesday, 16 September 2009

:: ingatan sebelum raya ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

lagi berapa hari lagi nak raya..rasa mcm mana??seronok?? haa..kalau rasa seronok hepi tak ingat tu..meh nak bgtau sesuatu..

entry saya sebelum raya thn lps. kita ulang semula ok??

td terdengar ceramah..rupa2nya raya nanti bukan kita aje yg seronok ye,syaitan & iblis pun seronok jgk sbb dibebaskan..soalnya, apakah sbbnya yg kita seronok sgt dgn raya ni? sbb akhirnya kita boleh mkn di siang hari?atau dpt baju n kasut baru? renung2kan & slmt beramal!

saya bila ingat ayat dr sarah ni, terus mood raya saya mcm down skit..bkn tak semangat nak raya, tp menginsafi diri tentang bagaimana kita menyambut raya..

oklah. sakit perut lagi hari ni. sambung kemudian.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...