Tuesday, 8 September 2009

:: hari raya yg bakal .. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

entry berbahasa penang. boleh dak?? (lantak hang lah riena, hang punya blog kan.)

tgh susah hati ni. sebenaqnya tak payah dok susah hati pun.
Ma saya nak balik raya kat kelantan tahun ni.
kakak saya pun.
abg lan saya pun.
abg man pun boleh jadi balik jgk.
abg an mesti lah. dia kan bodyguard ma.
tinggai saya sbg adik bongsu di sini.
uwaaa~!!!

bkn saya tak try ajak abg aleh blk. tp tulah. cubaan saya gagal.
sebagai isteri yg taat setia bersopan santun mendengar kata, kena lah ikut kan.
dan abg aleh berjanji akan bawak kami (saya dan baby) beraya sakan sampai penat.

Mengenangkan hari raya tanpa bonda dan adik beradik disisi,
membuatkan hari raya saya terasa suram.

Mujur ada Nawal. Mungkin dia akan menceriakan Aidil Fitri saya. Insya-Allah.

5 comments:

p.i.n.a.t. said...

hahaah..padan muke!!
kena tinggal...hehehe

RieNa said...

jahat oo kak long ni..
takpelah...
ini bermakna acik tak payah bg duit raya kat hangpa2 semua..hoyey!!!

p.i.n.a.t. said...

ehh xde..
sblm raye tu da kna bg da..

Anonymous said...

Assalamualaikum Rina..

Lama aku tak tulis kat sini.. aritu pun tak cakap apa2 untuk baby Nawal hang... hihihi (aku terlupa nak tulis.. tp dalam hati doakan utk si kecil Nawwal)

Semua orang kat Malaysia dah sebut pasal raya ni.. waa.. mesti dah meriah suasana nak beraya tu..

Semua adik beradik hang balik kelate kaa?? Takpa, abg Aleh kan ada.. geng Irshad pun ramai yg balik beraya, so mesti bnyk aktiviti nanti..
Lagipun raya puasa ni kan "sebulan".. bila2 pun hang boleh balik kelate nanti kalau abg Aleh free..

ok.. selamat berbuka puasa..

selamat beribadah juga di 10 hari terakhir :)

- Paklah Aziz -

RieNa said...

thanx pak lah.

itulah, hajat dihati nak ziarah seberapa ramai kwn2 irshad sepanjang cuti raya nih.

slmt hari raya maaf zahir batin ya.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...