Monday, 28 September 2009

:: berat hati jgk lah. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


Selepas seminggu mengulit Nawal, berat hati sangat nak hantar ke rumah mak langnya.


Sedih sungguh.


(tiru ayat Daun. mmg sama merasai apa yg dia rasa.)


dari semalam berpesan pd Nawal,
jgn mintak nenen dgn mak lang...
kalau nak tido,tido je.. tak payah nenen..

moga2 Nawal dengar kata lah hendaknya.

miss her already.

8 comments:

Thara said...

ha? kenape nawal dgn mak lang-nya pulak kak riena?

RieNa said...

ye la tiqah.. kan ke kakak ipar k riena yg jaga dia.

dia panggil kakak ipar k riena tu as mak lang.

apa yg tiqah paham sblm ni?

cik puan daun said...

i feel u.. uhukss

Thara said...

ooh. tak. tak penah tau pulak mak lang nawal yg jaga nawal. dok ingatkan mak/mak mertua kak riena yg tlg jaga nawal dkt umah kak riena selama ni. hehe.

RieNa said...

isk..ma dan mak tak larat lah nak jg cucu. takat buat main bolehlah.

lagipun, cukuplah ibu2 kita yg jg kita..cucu tak payahlah dia jg lg.sian dia.

Thara said...

hehe. ooh ya ka. hmm that means tok pian dgn opah aziah je kot beria nak jaga cucu depa yg sorang tu. haha.

RieNa said...

tok pian dgn opah tu sbb aydein tu cucu sulong, satu2nya cucu,cuba esok2 ada 3,4,5,6,7 cucu, takde nya nak jg cucu lagi dah...

nawal cucu yg ke 11 utk tok ma, dan yg ke 6 utk tok yam, sbb tu depa pun dah x larat jg cucu.

Thara said...

wow, yg ke-11 dah! ni kene blajaq resipi kesuburan kak riena punye family neh! :P

haha betol betol. im not sure if the offer still stands bila cucus-cucus laen dtg nanti!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...