Wednesday, 9 September 2009

:: 2 pagi ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Nawal ada hobi baru :

kejutkan ummi area jam 2-3 pagi dan ajak berbual.

kadang2 sampai 1 jam.

ummi tak larat sembang sorang lalu ummi kejutkan ayah.

maka berbual lah 3 beranak jam 2 pagi.

4 comments:

sarah said...

Uwais selalu gak cam tu...mak sarah dah pesan jgn layan dia sembang time tu kalu idak setiap ari dia akan bgn time tu ajak sembang.so kalo Uwais bangun n lepas menyusu bulat je mata dia, sarah biarkan dia dok semban sorang2 bila dah penat sembang n main2 dia merengek2 menyusu semula terus dia tidoq...kadang dia siap jerit2 sampai husband terjaga.sarah ckp dia xmau tidoq, biarkan nati penat main dia tiduq la.lagipun sarah n uwais tiduq berkongsi tilam jadi x risau la nak biarkan dia main sorang2.kalu atas katil takut gak kang jatuh katil x pasal.

RieNa said...

a'ah, mmg selalu ummi ayah terlelap jgk biar nawal sembang sorg2. nak sembang sgt kan..sedaq2 tgk dah lena..

HZA said...

hehehehe...sajer jer nawal xnk bg umi dia tido kan...siang2 xsempat nak sembang...awal pagi mcm tu baru syok nak sembang...hehehe

RieNa said...

mungkin la kot..nak bermanja kononnya. mlm dah tido awal, pg2 esok dah nak kena hantar rumah mak lang dia dah. sian nawal sampai x senmpat nak sembang dgn ummi ayah.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...