Monday, 24 August 2009

:: kembali ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya sudah kembali bertugas hari ni.
banyak sgt yg hendak diceritakan.
tp kerja byk sgt..
later ok!!

tugas lebih penting..

(rindu nawal!!)

4 comments:

Nihlah Insyirah said...

salam kembali riena..congrates ye..mesti ramadhan kali ni lebih meriah dengan kehadiran suami dan nawal di sisi..nuha pun x sabar nak jumpa nawal...selamat berpuasa yer:)

MarlissaMusa said...

hi adzrina,
selamat berpuasa :) semoga ramadhan kali ni memberi 1001 rahmat buat kita. InsyaAllah

Ili Athirah said...

Kakak dah pernah rasa.. rindu sangat macam nak terbang balik ketika tu juga.. tambah2 kalau susu dah sakit.. rasa cepat2 nak jumpa anak..

RieNa said...

ana, kali ke 3 sambut ramadan di uk kan?? mcm mana la rasanya..

cik mar, amin..slmt berpuasa jgk.take care ya~!

kakak,
itu lah..sambil buat keja pun terbayang2 muka dia..adei..cukup jam laju je balik,takde toleh2 lg dah.uitm dgn mengkuang dah rasa dekat sgt dah.

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...