Monday, 8 June 2009

:: sekadar syarat ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya sehat,alhamdulillah.
kaki je bengkak.
takde sakit2 lg. (Mak mentua hari2 tanya saya sakit ke tak, risau benar dia..)

hari ni,esok dan lusa, berkursus di sini. jd tak duduk dlm library.

saya pasrah dan redha kalau baby nak keluar dlm masa terdekat..

doakan kami.

(entry ringkas sekadar utk update)

3 comments:

ummuafif said...

kakak dengan abang pi pun sangat excited nak tunggu baby... Kakak doakan ina sentiasa sihat , jaga kesihatan baik2.. sentiasa berdoa semoga Allah pelihara Ina dan baby .Amiiin

cik puan daun said...

saya doakan agar dipermudahkan.. :) ameen

RieNa said...

hari ni 2x berlaku kejadian tak diingini.

1st, masa nak bgn dr duduk bersila,jatuh terduduk blk sbb gagal imbang bdn.

2nd, tgh jln tersepak tali mujur tak jatuh tersungkur.

isk, dok istighfar je dlm hati.

thanx kakak, thanx daun..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...