Wednesday, 3 June 2009

:: org call bkn sbb tu lahhhh ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

:phonehappy: Sejak Ma blk kelate kan, kerap jgk lah saya tepon ma. bleh kata hari2.
tp itulah masalahnya, ma pulak yg suspen setiap kali nama saya naik dlm henset dia.
dia ingat saya dah sakit nak bersalin.

"pasaipa ina, dah sakit perut ka?"
"tak laa ma, sj ja tepon..ma mkn apa dah??"
"laa..itu ja ka?"
" ya la..salah ka ina tepon ma.." - bunyi nak merajuk dah...

hingga td pun, bila saya call, ma ingat saya dah sakit nak bersalin, atau dah admitted hospital..
last2 saya cakap,
"kalau no ina yg naik,ma takyah laa risau,ina ok lg..tp kalau no menantu ma yg naik..haa,bersedia laa utk blk penang dgn kadar segera ya!"

Si Sarah pun td sempat YM dgn saya kejap, soalan 1st dia,
"dah beranak belum?"

oii..kalau aku dah delivered, aku dah pesan suh aleh sms kamu org pertama..ok!!

saya pun skrg dah malas nak call org, asal saya call je, semua ingat saya nk bgtau yg saya dah bersalin.
adeiii~!!!

buat kawan2, insyallah, bila sampai masanya nanti, saya akan SMS kalian selepas kelahiran..insyallah..

doakan kesejahteraan saya dan baby..amin...

6 comments:

S.YanaZ said...

Laa...mesti laa risau Ma dibuatnyaaa...
ha.ha.
Semoga dpt baby yg sihat dan cumil.
AMIN.

tuchin said...

saba jer la akak, org tua nk wat mcm ner risau dia lebeh sikit.

RieNa said...

hari ni tak call dah, antar sms je..lusa plak baru call..pastu nak buat gelabah..hahahaha!!

MaMaMi said...

Salam Ina,

mungkin hari yg semakin hampir sbb itu kot bila no naik jer semer suspek ina dh bersalin...keekeke. Semoga semua berjalan lancar dan dipermudahkan Allah ye ina. Jaga diri elok².

RieNa said...

salam mamami,
sbb due date dah dekat laa tu, yg buat semua suspen je..
tmbh2 byk kes yg bersalin awal dr due date kan...

amin..thanx atas doa dan pesanan.. :)

U kNoW wHo iS Me.. said...

jgn lupa sms sha yer..

i'll be waiting...

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...