Wednesday, 3 June 2009

:: Mari layan tag! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Disebabkan saya dilanda kebosanan yang melampau hari ni, sementelah takde idea nak mengarang apa2, marilah kita buat tag. itu kan hobi saya. huhuhu~!!

1.Bekas kekasih saya adalah : erk??saya ada bekas kekasih ke??ye lah, seorang pakcik duda yg skrg berusia 44 tahun. (mampus kena gelak dgn abg aleh kalau dia baca nih..)

2.Saya sedang mendengar : radio hot.fm

3.Mungkin saya patut : buat kerja sampai abih..(tp dah boring nih..)

4.Saya suka : makannn..tp skrg bila mkn cpt betul kenyang.

5.Sahabat-sahabat baik saya : sedang berjuang dgn hidup masing2.

6.Saya tak paham : bila ada manusia mcm takde hati perut.

7.Saya kehilangan : nikmat tidor saya sejak 8 bulan yg lalu..huhuuhu..

8.Ramai yang berkata : perut saya tak besar mcm org mengandung 9 bulan.

9.Makna nama saya : cahaya kekuatan kami (Nur Azriena)

10.Cinta itu adalah : berlainan makna utk berlainan org.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : menyanyi mcm org gilak.(opismate sy mungkin sedang kebosanan)

12.Saya akan cuba : bertahan utk tidak terlentok di meja sendiri.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai akhir hayat..

14.Telefon bimbit saya : latest - Sony Ericsson W902.

15.Bila saya terjaga dari tidur : tgn merayap carik husben kat sebelah..hik hik hik

16.Saya paling meluat apabila : jumpa org ckp tak kecik. (ckp besar laah tu..) dan sombong.

17.Pesta/Parti adalah : tempat bersosial yg saya tak gemar.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : anak kucing umah ma.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :remaja 13-17 thn.

20.Hari ini : Rabu, library sunyi amat~!

21.Malam ini saya akan : tidoq umah ma wpun umah ma takde org.

22.Esok pula saya akan : dtg kerja mcm biasaaaa selagi masih sehat walafiat.

23.Saya betul2 inginkan : kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat.amin!

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini : oohh..makin hari makin bulatt..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? : pusat membeli-belah, tak membeli terus belah..

26.Makanan Barat atau Jepun? : western lahh..

27.Bilik yang terang atau gelap? : sedang2..

28.Makanan segera adalah : tak baik utk kesihatan..

29.Ayat terakhir yang saya katakan pada seseorang? : 25hb ni..x lama dah..(menjwb soalan si Ubi opismate saya yg bertanya bila due date saya)

30.Siapa yang saya nak Tag?
:: sesiapa sj yg dilanda keboringan mcm saya...

2 comments:

Zaki N Ilyia said...

adakah aku kenal abg dude itu? haha i think i know..

RieNa said...

hahah!!abg dude yg mana ni?? kalau yg zaman kita kat ukm tu bukan dia tau! yg tu x pnh masuk dlm kamus hidup.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...