Monday, 15 June 2009

:: lain padang lain belalang ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ramai yg bgtau, diorang bersalin awal 2 minggu dari tarikh jangkaan.
baru 2 org yg saya tau, bersalin lebih dari tarikh jangkaan.
dan hanya 3 org yg saya tau, bersalin tepat2 pada tarikh jangkaan.

agaknya..bagaimanalah keadaan saya pulak...

hari ni : dah 38 minggu 5 hari..

makan2 di rumah Ben - done.
sediakan keperluan baby dan diri sendiri - done.
makan durian - done.
Exam PTK - 22/6 - taktaulah nanti done ke tidak.
Tayangan Transfomers 2 - 24/6 - nak tgk Autobots!!

(dah nak buleh anak pun ada hati nak tgk Transformer..hapalahh...)

1 comment:

sakura-chi said...

22 Jun - PTK : 1 paper done
24 Jun - PTK : 1 paper not dang
autobots olso not dang..
hehehehe...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...