Saturday, 23 May 2009

:: Ulangtahun Yang Pertama - 23052009 ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

it's a year!!!
sekejap saja rasanya.. masa berlalu pantas..
mari mengimbau kenangan setahun yg lalu...


sudah setahun menemani seorang lelaki sebagai isteri, yg bersama tika susah dan senang, tika suka dan duka..sama2 berkongsi rasa..berkongsi cerita..saya tahu saya bkn isteri yg sempurna, namun saya berusaha utk jd isteri yg terbaik untuknya..

walaupun adakalanya ada rasa yg mengguris hati, tp itu adalah rencah hidup. tak sempurna perkahwinan kalau tidak tergigit lidah. dan disitulah perlunya tolak ansur, kerjasama dan redha. dan sepanjang setahun ini, saya bahagia menjadi milik dia. dan semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga akhir hayat kami, amin...

setahun selepas 23/05/08 - rupa saya yg terkini adalah begini :




Abang, terima kasih kerana menjaga Na dgn baik sepanjang setahun ini. Semoga abg akan terus menjadi suami dan ayah yg baik sepanjang hayat..selamat ulang tahun perkahwinan kita yg pertama, Na sayang abg sesungguhnya..amin..

doakan kebahagiaan saya dan abg aleh ya!

6 comments:

Anonymous said...

Salam Riena,

Happy Anniversary laa yer..

Dah setahun rupanya.. tp kalau campur masa hang dok cet2 dgn abg Aleh hang ni.. lama juga dah ni.. berapa tahun dah?? ni pun sekejap jaa rasa masa berlalu

yg best pasai ikatan hang dgn abg aleh ni ialah.. aku rasa kat sini aku boleh aplikasikan peribahasa..
"Jodoh pertemuan di tangan tuhan"

moga hang sekeluarga selamat sejahtera selalu.. amiin

- paklah -

S.YanaZ said...

Na, oh Na...
Mesti laa ABG hepi jaga Na..
ha.ha.

Btw HAPPY ANNIVERSARY.

U kNoW wHo iS Me.. said...

so sweet...

happy...HAPPY ANNIVERSARY...

p/s : hari ni sha pakai baju kurung...kain tu kain hadiah kawin dari na...sayang nak pakai...ni baru 2nd time pakai...hehehehe

shaliza said...

happy anniversary...Allah tu MAHA Mengetahui....

hidayah said...

selamat ulangtahun ke 1... semoga bahagia selamanya.. moga kak ina n abang aleh dilimpahi rahmat n nikmat Allah sentiasa..

ummuafif said...

Selamat ulang tahun perkahwinan yang pertama. semoga kekal sepanjang hayat .. hingga ke Syurga.. Maaf kakak terlambat mengucapkan happy Annivesary..

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...