Thursday, 28 May 2009

:: Syahdu yang Pilu ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

pagi ni Ma tinggalkan saya..huhuhuhu..
:cry:ma dah bertolak ke Kota Bharu bersama dgn Abg An dan sorg sepupu.

setiap jam saya sms Abg An, sampai Abg An dah boring nak reply sms saya.

"dah sampai mana dah?"

" baru lepas tasik banding. awat, dah rindu kat ma ka?"

"a'ah..dah rindu kat ma, ckp kat ma i love u ya! bwk keta elok2,hati di jln raya"

" iyalah."

tadi masa sesi salam2, peluk2, cium2 Ma sebelum bertolak td, air mata saya dah bergenang.
mcm tak biasa kena tinggal pulak.
tp ntah kenapa kali ni rasa lain.
rasa sedih sayu teramat.
mungkin sbb pembawakan budak kot.
sejak mengandung, perasaan sayang saya pd Ma rasa meluap2..
pg esok nak minum pagi dgn sape?????
:cry:
uwaaa!! nak ikut Ma blk Kelate jgk!!!

(huh! cengeng!!)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...