Monday, 11 May 2009

:: Rancangan yg tertangguh ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari tu kan saya sgt excited nak kuar shopping brg baby..
plannya nak pegi ahad semalam lah.
tapi, saya dilanda demam dan batuk yg..bleh tahan jgklaa..
2 hari dok melepekk kat umah Ma.

hari ni gagahkan diri dtg bekerja.
walaupun bdn belum stabil sepenuhnya dan suara pun mcm itik serati dah.

tak apalah, dah sehat nanti baru gi shopping, tak lari kemana brg2 baby kat supermarket tu.
duit yg abg aleh bagi suruh saya simpan tu je kena jaga elok2...hehehehe..
jgn terguna utk benda lain pulak..

2 comments:

S.YanaZ said...

Salammm..
Amboi, x sabaq noo nk p shopping.

Haih.

RieNa said...

hehehe..mau tak sabar, bln dpn dah nak bersalin ni..~!!weee~!!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...