Tuesday, 26 May 2009

:: Nilai dgn mata hati ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Saya tahu, ini blog peribadi saya, bkn blog gossip artis Malaysia.
Tapi saya tak dpt menahan rasa bila berbicara soal Ak**l - Wah***a - Mai***ti.
sungguh, saya rasa semacam. antara marah-geram-sedih-simpati-jemu-muak semuanya bercampur menjadi satu.

dan hari ini, bila saya baca Berita Harian online, rasa marah itu membuak2 bila baca artikel ini :
" Jangan sampai saya hilang sabar"

hello~!!!
sapa yg patut hilang sabar????
kamu yang selalu jumpa dia, di studio,di lokasi,tgk wayang tgh mlm,atau mkn ikan bakar di port dickson..
atau seorang isteri yg setia menanti di rumah menunggu kepulangan suami yg tak pulang sejak Februari?????

opss..maaf!! saya tak sepatutnya emosi..saya tahu, masalah dalaman rumahtangga org kita tak patut campur..
tapi saya cuba letakkan diri saya dlm situasi si isteri..
dan saya jugak cuba letakkan diri saya dlm situasi si wanita yg seorang lg..
saya cuba memahami..tp naluri saya tetap tidak dapat menerima perbuatan dan kenyataan yg keluar dr Wah**da.

"Biarlah dia dengan dunianya. Lagipun masalah itu timbul antara dia dengan suaminya dan kalau ia benar berlaku, beranikah dia untuk bersemuka dengan saya?" katanya.

wah..wah wahh~!!! beraninya kamu berkata-kata!!!

2 comments:

hasni said...

mmg melampau perempuan nih...bukan main riak lagi dia bercakap...xpe..satu hari nanti apa yg dia buat ni akan terjadi balik pd dia. Allah maha mengetahui.Aku mmg tak boleh la nak pandang muka org mcm ni.

RieNa said...

kita tgk kesudahannya nanti mcm mana...

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...