Wednesday, 20 May 2009

:: Musim kawen-kawen kembali lagi ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

bermula minggu depan, maka bermulalah musim mengawan eh silap!:kiss: musim kawen2 di seluruh negara..
maklumlah, cuti sekolah bermula pada 30hb.
saya sendiri terima 4 jemputan kenduri hari 30 tu, tu belum campur yg mak mentua punya jemputan (yg mana saya yg kena jd driver)..saya rasa hari tu letih makan kenduri saja..

teringat pulak kenangan setahun yg lepas.
walimah saya pun pada hari pertama cuti sekolah jgk. 24/5/2008.
hari tu mmg byk kenduri.
alhamdulillah, tetamu di walimah saya sgt meriah.

hmm..family saya semua pakat2 blk kampung pd 30hb nanti..
sedih..sedih..
tinggallah saya di lahar yooi yg tercinta itu....

:cry::cry::cry:

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...