Tuesday, 5 May 2009

:: Mei yg sama tp berbeza ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

bulan Mei tahun lepas, saya tak lena tido malam memikirkan perihal nikah kawen saya.
dan bulan Mei tahun ini, saya masih tak lena tido malam akibat dr pembawakan budak nih.:sleepy:

bulan Mei tahun lepas, saya menghitung hari nak jd isteri org..
dan bulan mei tahun ini, saya masih menghitung hari tp utk menjadi ibu..
:look:
satu perkara yg masih sama : saya bahagia melalui hari-hari saya..

:wink:

2 comments:

pija said...

kak rina..seronoknya bila baca blog akak..bahagia selalu...akak doakan juga semoga pija pun bahagia cam akak ye!

RieNa said...

hehehe..dlm blog crita yg baik2 sj,yg bahagia2 sj..yg sedih2,yg tak bahagia, semua tolak tepi, tak nak ingat2 dah..

semua org ada bahagian masing2, akak teringin nak sambung belajar mcm Pija tau!

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...