Thursday, 21 May 2009

:: Ma saya comel, tau! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

entry khas utk ma, walaupun ma tak baca pun blog saya nih. heeee~!!
ok, bg mereka yg mengenali ma, mesti mcm tak percaya kalau umur ma dah 60 tahun.


ma & abah , ma sungguh comel time nih..

ma bersama anak bongsu dan cucu sulong.

Ma dan Humaira, cucu bongsu (setakat inilaaa, bulan depan Humaira bakal ada adik sepupu baru..weee~!!)

ramai yang bertanya ma, apa rahsia awet muda beliau. bila ma bgtau sj, org dah geleng2 kepala, sbb apa yg ma dah lalui, tak mampu utk mereka contohi. it's too late~!!
nak tau apa rahsia awet muda ma???
Ma berkahwin pada usia muda, 13 tahun ok! Ma lahirkan kakak pada usia 15 tahun. dan pd usia 32 tahun, ma lahirkan anak bongsu ma nih, lps tu ma dah rehat..di usia muda ma dah jalani proses berpantang yg ketat, yg tak boleh malas2, ma sgt menjaga kesihatan diri.
jd, mcm mana kita nak contohi ma kalau kita berkahwen pun pada usia 25/26/27??? dan umor 30/31/32 baru dapat anak 1 @ 2 @ 3???
kirim salam lah..
pastu masa berpantang, malas2 pulak nak bertungku, nak susukan anak, nak jg kesihatan diri..lps tu mengeluh diri nmpk cepat tua..
saya sebenarnya sedang mengingatkan diri sendiri nih, pesan pd diri supaya jgn malas2 masa berpantang nanti...
ok, mcm mana? boleh ikut ke rahsia awet muda ma saya tu???

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...