Thursday, 7 May 2009

:: ini bkn cerita, hanya gambar ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ada sapa2 yg rindu nak tgk saya yg tembun???

meh sini meh..

semua gambar2 ni saya dgn Mursyidah, kwn saya masa di Irshad.

Ni masa kitorang pegi kenduri Nur, 25/4 hari tu.



haa, ni masa party buih kat umah Muhammad & 'Aiffah, 2/5 . taktaulaa apa buihnya, agaknya bercakap tak berhenti sampai berbuih mulut kot..hehehehe..
(gambar milik Muhammad @ http://myzwar.blogspot.com/)

serius gila muka saya time nih, taktaulaa apa yg saya bualkan dgn Syidah sampai begitu sekali saya berkerut.
mcm mana, tembun tak saya?? hehehe..tak pedulikkk!!

1 comment:

MyzwaR said...

hang dok kontrol ayu sbb tau aku nk snap gambaq... aku terpaksa mintak royalti sbb hang dh publish gambaq copyright control ni.. kekeke...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...