Friday, 29 May 2009

:: A Gift ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...




dear Ipah...
achik bkn nak berlagak dgn kamu..
tp achik mmg sengaja nak kamu jelesss...
hihihihi...

HP Sony Ericsson W902 seperti gambaran di atas telah menjadi milik saya.
weeeeeeeeeeee..~!!!seronotnyaa!!!:pompom:

dia kata, hadiah sempena setahun menjadi isterinya..
juga kerana mengandungkan dan bakal melahirkan anaknya..
walaupun hadiah tak seberapa nak dibandingkan dgn segala pengorbanan isterinya..
dia cuma berharap isterinya gembira dan bahagia sentiasa..
terima kasih,abg..i lap u lahh~!!!
:kiss:


" Ya Allah, limpahkanlah nikmat dan kurniaanMu kpd kami sekeluarga..dan jauhkan lah kami dr sifat yg tercela..aminn.."

9 comments:

zai said...
This comment has been removed by the author.
zai said...

bkn ipah sj yg jeles...haku pon jeles gak nih...sapo la nk bg enpon camgitu...huhuhu

MyzwaR said...

belated utk aku dan lg.. nnt poss naa... :D

RieNa said...

zai,
jeles??ala..x mampu nk tlg.. :)

muhd,
boleh2..nanti bank in kan RM1.2k kat akaun aku ya...kira diskaun dah tu...

p.i.n.a.t. said...

srius jeles jgk!
mintak die banje x bg..
officially jeles!

ummuafif said...

Tak nak bagi kak ipar dia sama ke?...

fuadnis said...

soryla nak tanya..baru setahun kawin ke??kiranye kandungan sekarang ni baby 1st ke?abis tu yg dlm gambor tu anak sapa??he..he..tetiba konpius..

RieNa said...

pinat @ ipah,
dia x kasik kat kamu sbb kamu mintak yg mahal2..manalaa mampu..cuba minta yg <100, mesti dpt punya..

kakak,
ala kakak, kebetulan je tu..ada org tolak kat dia..brg ori, tp dia dpt murah..syg nak jual kat org,jd dia kasik bini dia pakai..bkn enpon baru pun...

fuadnis,
gambar kat atas tu anak sedara saya..bkn anak saya..baru nak timang anak sulong ni...
nnti kita tukar gambar anak sendiri pulak.. :)

p.i.n.a.t. said...

lor..manede tepon bwh 100 yg gitu acik weh...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...