Thursday, 14 May 2009

:: air mata bonda ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

minggu ni (sampai hari ni-khamis), setiap pagi saya breakfast dgn Ma.
kalau saya dr Lahar Yooi pun, saya akan singgah umah ma utk minum dan berbual dgn ma.
sanggup kuar umah jam 6.50 pg sbb nak jumpa ma.
ohh ma, i love u so much!!

pagi ni, mcm selalu ma hepi saya blk umah.
mcm2 yg nak dibualkan.
tiba2 ma cerita pengalaman ma bersalin 5 org anak2nya..
mcm mana ma bersalin kat kakak..
ma bersalin kat abg man..
ma bersalin kat abg lan..
ma bersalin kat abg an..
ma bersalin kat saya..

pastu ma crita sesuatu..
(yg tak dpt saya nk cerita kan kat sini..so sorry..)
kemudian ma sebak..dan menangis..
ohh tidak..saya ni mana bleh tgk org nangis..
tambah2 kalau yg nangis tu ibu saya..
lps tu kami nangis sama2..
comel laa sgt!!
huhuhuhu~!!!

saya pujuk ma,tepuk2 bahu ma..
jam dah 7.40 ni..kalau ikut hati nak cuti ja,utk teman ma hari ni.
tp ma kata tak payah. ma dah ok, emosi ja skit pg ni..

saya peluk ma erat, cium pipi ma..
"ina sayang ma.."
dan tinggalkan ma dgn hati yg berat...

ohh..hari ni sungguh syahdu!!!

3 comments:

ummuafif said...

Ina.. ma nangis tu ada kaitan dengan kak ke? tak nak le macam tu..kak pun sedih juga.

ummuafif said...

Ina.... kak nak balik cepat... nak cium ma jugak....!!!!

RieNa said...

meh blk cpt meh!!!!
takde kaitan dgn kakak, dun worry..ma rindu kakak adalaa kot..hehehe

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...