Wednesday, 29 April 2009

:: semua baik-baik saja.. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya dah jumpa doc pakar kat hosp sbrg jaya semalam.
begini ceritanya :

air ketuban ibu mengandung diukur secara formalitinya di tepi perut. maksudnya : di bahagian tepi rahim.

dan disitu lah jumlah air ketuban @ AFI itu di ambil.

itu yang Doc dapati air ketuban saya agak kurang. (agak kurang ye, bkn sgt kurang.)

tetapi, air ketuban saya penuh di bahagian tgh rahim, kat tempat baby duduk tu. air ketuban tu berkumpul di situ sj, tak bergerak ke bahagian tepi.

jd, itu tak berbahaya untuk baby mahupun saya. semuanya adalah normal.

saya tarik nafas lega bila doc selesai memeriksa saya semalam. Alhamdulillah..

berat baby saya di kala usia 32 minggu ialah 1.8 kg.
alahai, kecik comelnya!!

selamat membesar ya anak Ummi!!!
----------------------------------------------------------------------------

saya ziarah Sarah dan Sumi ptg smlm.
alhamdulillah, beliau baik2 saja.
doakan moga beliau dan suami selamat mengerjakan ibadah umrah dan pulang ke tanah air dgn selamat. amin..

5 comments:

viruspadu said...

semoga semuanya baik2 saje

:D

RieNa said...

amin...
utk vp jgk, moga semuanya baik2 sj ya!!

keensafi said...

Alhamdulillah, na..moga semuanya ok sampai bersalin.

RieNa said...

insyallah...amin..thx zah..

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...