Tuesday, 28 April 2009

:: mari jumpa Doc, yeay! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya cuti hari ni.
pukul 2 ptg kang nak jumpa doc pakar kat sepital.
skrg update live dr kedai abg aleh.

apa-apa nanti esok saya crita ok.

ptg ni nak gi ziarah doc sarah jap.
dia nak g umrah minggu ni.

saya tak nak susah2 hati dah, sbb kalau saya susah hati, nanti keadaan saya dan baby makin tak stabil.
saya akan sentiasa ceria dan senyum selalu.
saya kan bakal ibu yg penyabar dan baik hati.
keh keh keh.

minggu dpn nak gi beli brg baby dah.
yeay,sonoknyee!!

6 comments:

Kniedaz said...

alahai dia
sonoknya nak beli barang baby
jangan jalan laju2 sangat
takes your time
nanti bagitau tau doktor bagitau apa

MaMaMi said...

Salam rina,

jgn susah² hati yek, enjoy ur pregnancy lebih² lagi nk bershoppingggggg!!. Semoga selamat segala²nya. Amin.

keensafi said...

Salam Na,

Kirim salam pada doc sarah yer...ckp kat dia, doakan pzah sekeluarga kat sana.hhehe


Jgn susah hati..insyaallah evrything will be fine..take care my friend..

RieNa said...

thanx semua..

shaliza said...

selamat shopping brg baby...mesti rambang mata bila nengok barang baby nnt.

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...