Thursday, 23 April 2009

:: lama tak main tag ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya amik tag ni dr blog Aduka.

menjawab tag adalah seperti terapi buat saya. heh!

1. Anda sedang bermood?
- hepi yippie sbb bos2 bercuti. yaribba!!

2. Tanda-tanda kamu Marah?
- muka masam gila dan diam.

3. Tanda Kamu Sinting??
- sinting tu ape??

4. Tanda-tanda kamu Malu?
- tersenyum2, tersipu2 kot..rasanyalah...

5. Tanda-tanda Kamu sedang Cemburu?
- muka masam dan diam. mcm marah jgk.

6. Tanda-tanda Kamu sedang Sedih?
- diam dan termenung.

7. Tanda-Tanda Kamu Gembira?
- asyik bercakap je..

APA :

1. Warna baju yang Kamu pakai sekarang?
- hijau.

2. kamu suka Shoping?
- mestilaa suka, kalau ada byk duit.

3. percaya dengan Love at 1st Sight?
- hmm..percaya kot..depends jgk mcm mana.

4. Apa kamu sdg ingin lakukan skrg?
- bekerja dgn tekun??hik hik hik

5. Apa rasa di hati kamu sekarang?
- berbunga2.. taktaulah kenapa..

BILA?

1. Kamu di lahirkan?
- 6 april 1981

2. saat terindah dalam hidup kamu?
- bersama kawan2 masa di Irshad...

3. Kali terakhir kamu di marahi ibubapa?
- ma marah bila ye..x ingatlah..dah besaq ni jarang kena marah.

4. Bila kamu akan married?
- saya sudah kawen,23/5/2008.

BAGAIMANA?
1. Jika ada orang buat kamu sakit ati?
- terdiam sekejap, dan kemudian mengadu pd yg tersayang.

2. jika ada org cakap kamu lawa/hensem?
- hahahaha..mcm abg chik afif selalu ckp,"taklaa lawa sgt..hehehe"

3. Jika ada teman kamu meninggalkan kamu?
- sedihlaa jgk..

4. Jika ada orang tidak sukakan kamu?
- nak buat mcm mana..kalau org tak suka tak apa...

5. Jika Bangun tido kamu di kelilingi api?
- selamatkan diri dan mencari org2 tersayang.

6. Jika kamu keseorangan?
- tentunya saya kesunyian.

1 comment:

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...