Thursday, 9 April 2009

:: hati meronta ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

taktau lah kenapa, hati saya meronta-ronta nak balik kampung..
bukan kampung petani lah. kampung tu tiap2 hari boleh blk.
ni kampung kat Kota Bharu, Kelantan..
teringin yang..
sangat..
sangat..
sangat..

saya mengadu dgn Ma, kalau ckp dgn ma laju je ma ajak balik..
tp itu lah..kekangan yg macam2..
dgn keadaan saya yg dah masuk 28 minggu 5 hari ni, rasa cuak jgk..
kalau tanya abg aleh, dia mintak saya sabar, skit je lagi..
"nanti kita balik bawak baby sekali.."

mmg ckp abg aleh tu ada logiknya.

tp perasaan ni mcm tak terbendung lagik.
entah apa yg ada kat Kota Bharu tu sampai rinduuu sgt nak blk jenguk..

aduhai..sabar Riena, sabar!!!!

3 comments:

shaliza said...

nk balik kelantan ya...klu balik roger2 la...mn tau leh pnjgkan lg ukhwah yg terjalin.

RieNa said...

boleh roger ye??insyallah..moga diizinkan Tuhan ya...

uwaa!! nok kelik kelate!

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...