Tuesday, 17 March 2009

:: Transformasi ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

SEBELUM

SELEPAS

Saya : macam mana Ili, ok ka rambut baru adik ni???

Ili : ok, adik suke....(sambil tersipu2, mulut simpul2 senyum)

Saya : adik rasa adik comel ke??

Ili : ha'ah . (sambil sengih sengih sengih)

Ceh, perasan!!

-------------------------------------------------------------------------------

kadang2 kita perlu kepada transformasi, berubah dari sesuatu yg baik kepada yg lebih baik..perubahan positif, tentunya memberi makna yg lebih pada hidup kita...

5 comments:

ummuafif said...

alamak...terkejut ibu, apasal adik potong rambut tak cakap kat ibu.. tapi ok lah, nanti panjang balik...

RieNa said...

tok ma ckp rambut adik dah berbuah durian, tu sbb kena potong, lgpun senang adik nak siap gi sekolah..

sori sbb tak ckp dgn ibu dulu,adik excited sgt...hehe

p.i.n.a.t said...

wakakaka~
mcm org iban..lalal~

RieNa said...

kak long jahat oooo~~!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...