Wednesday, 18 March 2009

:: sayang kawan ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Isnin malam, saya temankan abg aleh antar kawannya @ x-staff di stesen keretapi Butterworth, si Anuar tu nak balik KL. Dulu dia keje dgn abg aleh, kemudian skrg keje kat Tesco, jd pegawai apa ntah, kiranya gaji lebihlaa dr jaga kedai henset abg aleh tu..

saya suka budak ni, sopan dan hormatkan org lain, amanah dan jujur. masa dia bgtau nak berhenti kerja dulu, abg aleh termenung seharian, dia sedih sbb Anuar ni amanah dan senang berunding. tp Alhamdulillah, Allah gantikan staff yg baru ni pun sama mcm Anuar jgk, jujur, amanah dan senang berunding. Moga2 kekal begitulah hendaknya.ameenn..

bukan senang nak mencari org yg amanah dalam dunia yg serba mencabar ini. kalau yg jenis pantang nampak duit terus gelap mata tu, berlambak-lambak.


anuar ni susah nak bergambar, katanya pemalu, tp saya paksa jgk. dek kerana hormatkan 'kakak'nya ni, dia turutkan jgk.
keretapi tu jadualnya jam 11 mlm, tp pukul 12 mlm pun takleh naik lg..saya ni dah letih sgt, mengantuk toksah kira lah..baby pun dah mula berpusing2 dah..dan di bahu abg aleh mmg best utk menidurkan diri...


kucing ni termenung lama kat rail keretapi tu..kami dah risau, kot-kot kucing ni dlm cubaan membunuh diri kan..manalah tahu, frust dgn kuceng betina..hehehehe..tp alhamdulillah,agaknya setelah lama dia termenung, mungkin dia berubah fikiran dan terus lompat naik atas platform...
sampai umah pukul 1 pg, anuar naik train jam 12.30 mlm. gila lambat!!

2 comments:

p.i.n.a.t said...

uish..seb bek la kuceng tu x bnuh diri..
kang kak nik meraung lagi..ngehehehe.

RieNa said...

kak nik ratu airmata yg kuat berdrama! hahahahaha

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...