Wednesday, 4 March 2009

:: ngantuk .. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

kebelakangan ni saya susah tido malam..
rasa tak selesa..
pusing kanan tak kena..
pusing kiri tak kena..
terlentang lg lah tak kena..

adei, sementara nak pejam tu, mak aii..3x surah Maryam baru terlelap kot..

pastu bila terjaga, dah payah nak tido balik.
pastu mulaalaa rasa nak marah kat org sebelah..
jeles tgk dia yg lena sakan..
geram geram geram.

elok je nak terlelap balik, terdengar azan subuh berkumandang..
bangun terus, lega hari dah pagi.

begitulah hari-hari, rasanya keadaan makin sulit menjelang 3 bln 1/2 lg..

ya puan2, adik2 dan kakak2, bukan senang mahu jd ibu..
tp bersyukurlah kerana dikurniakan kenikmatan itu.

dan utk anak2 sekalian, sayangi dan hormatilah ibu kalian...
kesulitan yg mereka alami tak penah mereka kesalkan kerana mereka sayangkan kamu.

hmm, ini entry agak emosi kerana tukang tulis sedang gagah menahan mengantuk.

4 comments:

cik puan daun said...

it will get worse.. dah la takleh tido.. nak kena pi kencing plak tu every 2 hours.. :P

RieNa said...

dugaan..dugaan...

cik puan daun said...

tapi berbalaoi sangat2 dek nonn.. :P

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...