Tuesday, 10 March 2009

:: marah betul. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ini entry marah dan tak puas hati. sila tarik nafas sebelum meneruskan bacaan.

" hang ni mmg tak pandai jaga diri langsung! yg dok serah diri kat jantan keparat tu sapa suruh??? dah berapa kali dah kena, tak serik-serik!! hang nak jd apa sebenaqnya ni??bohsia?? bila dah kena sapa yg susah??? kami ni jgk, nak kena bela hang, anak hang..cuba laa guna otak sikit..la ni dah bunting pulak, sapa nak tanggung???"

ya, itu kata2 amarah utk kucing kaler kuning di rumah Ma.
asyik bunting je, kejap2 bunting, kejap2 bunting.
pastu lepas beranak, anak2 mati satu persatu kena makan dek bapak durjana.

dasar binatang betul. hah, ini lah kucing yang dimaksudkan.


tu pun ada manusia yg berperangai macam binatang. nama je ada akal. kucing takpelaa jgk, ada otak je takde akal.

huh!

5 comments:

Kniedaz said...

hishhhhh....buat suspen org jek!

ummuafif said...

ALa.. kelmarin kak nik meraung.. anak kuching dia mati kena baham ngan wahab. Nangis sampai sedu2, entah ape2 entah. Lepas tu dua2 beradik kak long dan kak nik bawa mak kuching jumpa doktor sebab perut dia bengkak, takutlah meroyan ke.. Dr kata memaglah style tu, kuching jantan tu dia bunuh anak2 tu sebab dia nak buli mak kuching tu lagi.. lepas tu ngandung pulak.. begitulah seterusnya...(selamat RM40, duit depa.. mak kuching punya pasal)

Tak tau kenapa eja kucing jadi kuching...

p.i.n.a.t said...

x snonoh oo kak nik tu..meraung mcm ank die yg mati..siap ckp "bgn la balik..bgn la..bgn la balik.."
hahaha~da ar paksa2 suh g klinik tuh..terbang 40 hengget org.cet!

RieNa said...

k ida,
saja je buat suspen..hehe

kak,
kuching pun ada meroyan jgk ke???amboih, punyalaa bertanggungjwb budak2 tu kat kuching tu..
eh, ina pun heran pasaipa eja kucing jd kuching.

kak long,
adik kamu tu kan mmg emosi lebih2, dia kan ratu airmata...tp kira kamu kaya laa jgk,ada rm40 tu nak berubat kucing, sama harga acik amik ubat dan scan baby..heh!

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...