Tuesday, 17 March 2009

:: kenduri adik terangkat ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...









Tahniah buat Nurul Hayati dan Reezal, bercinta sejak sekolah, alhamdulillah, berjaya ke jinjang pelamin dan semoga kekal bahagia hingga ke syurga..amin..
yatie ni salah sorang (salah sorg??nmpak benar ramai koleksi..hahaha) adik angkat saya zaman sekolah di Irshad dulu..rupa2nya dia pun saudara abg aleh jgk..kira jd adik angkat + adik sedara jgk lah..
So, Lisa dan Husna..kalian bila lagi???? kak na / akak nak tgk kamu pakai baju pengantin..hehehehe..


5 comments:

Anonymous said...

ingtkan adik angkat hang tu kawin dgn REEZAL mana tadi. rupanya REEZAL tu bukan nama sebenar pengantin lelaki..

IJAI (nama glemer kat Irshad dulu) rupanya.. junior Irshad dulu (kita form 5, depa form 3).. pengapit lelaki tu pula, anak Cikgu Mizal Azman... hehehe.. Ketua Warden merangkap rakan baik geng BOOMY.. :D

- paklah aziz -

RieNa said...

aku pun x ingat apa nama sebenar budak ijai neh..

itulaa,masa tgk muka pengapit,aku rasa mcm kenai,tp ingat2 lupa..anak cikgu Mizal rupanya..

hei, bkn rakan baik semua org aa, cikgu mizal tu kenai aku pun dak..hahaha!

Anonymous said...

tu diennn.. LISA?? HARHARHAR...
jadi model baju pengantin bleh kut nah hahahahhah
duk nmpk cam lmbt lg nih!!=p

RieNa said...

Lisa kah yg komen ni??
jgnlaa lambat2 lisa, mengkelan nanti..hahahaha..
nak suh kak na carik marka kat kamu,mana nak carik niiii.....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...