Saturday, 14 March 2009

:: kawan baik saya kawen II ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ni masa majlis kenduri, selesai bergambar ramai2. yeay!! royd dah tukar status,setaraf dah dgn saya dan Sarah. ahaks!!! (kat belakang tu kepala hantu yg langgar kipas)

Saya diberi penghormatan (atau sj hormatkan diri sendiri) dgn dok atas kerusi pengantin sbb pengantin dah boring nak dok atas krusi tuh.
Berdiri dari tepi : Rushidi @ Di (pengantin), Muhammad, Sumi asben Sarah, Mael Rafik, Azriel asben CT dan Ruhaida (pengantin)
atas kerusi pelamin : insyallah, bakal ayah dan ummi (Salleh & Riena)
duduk dari kiri : Aiffah isteri Muhammad, Fizah, adik Fizah (kot!), Diyanah, Sarah dan CT.


ohh, ini gambar masa lepas majlis akad nikah hari sabtu. Sarah, Ruhaida suruh tulih tajuk gambar ni sebagai : saat hepi tanpa Sarah!!!! hahahahahaha!!!


berdiri dari kiri : saya yg semakin bulat, Sifah, Mama Pizah, Wani dan Sumira


dan tentulah yg duduk tu org yg baru jd bini org.
dan yg terselit celah tu adalah Nina anaknya Pizah.


SELAMAT PENGANTIN BARU ROYD!!! (psst, lepas ni ingatkan diri sendiri, yg kamu tu bini org,jgn ingat nak tanda kertas periksa budak2 sekolah ja!!hahahahaha!!)














3 comments:

keensafi said...

Selamat pengantin baru jgk untuk royd!...naper la nina tu dok nyempit kat situ. mana la mama dia?heheheheh

RieNa said...

nina tu mmg lah, tak pernah dpt nak cubit pipi dia..eksyen oo!!
mama dia?? jumpa member anak pun dah lupa..hahahhahahaha

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...