Thursday, 19 March 2009

:: Familyku Sayang ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

~ AidilFitri 2002 - 7 tahun lalu... ~
:: Ili baru 4 bulan, and she was so cute!!
:: Afif dulu chubby, skrg dah cikeding.
:: kak long baru form 1, gila tak cun, tp skrg dah cun daaa~!!!
:: Naja & Nadia tak kisah pun tudung senget benget,tp skrg jg main-main, tudung kemik skit dah bising.
:: Azzam yg masih kurus dan slim. skrg dah berisi dan tinggi nak kalahkan aciknya.
:: Syaza yg sweet and adorable, skrg ratu airmata. hahaha!
:: Aqil & Ammar yang atas dukungan, skrg dah loyar buruk.
:: Abg2 dan kakak2 yang tak byk berubah,cuma mungkin lebih bertambah saiz.hehehehe
:: Ma yang sampai skrg nampak muda remaja, walaupun sudah menghampiri 60 tahun.
:: saya??? dulu kurus langsing lampai. skrg?? aarghh~!! malas nak sebut.
Konklusi : saya syg keluarga saya. (macam tajuk karangan budak darjah 3.)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...