Tuesday, 24 February 2009

:: yeay!! akhirnya!! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

alhamdulillah..lega rasanya..
berjaya jgk tgk Geng : Pengembaraan bermula tu..
jiwa dah tak memberontak lg. hahaha!!

saya tgk semalam, dgn abg aleh.
panggung tak full, tp lebih separuh jgk laa penontonnya.
sepanjang crita asyik gelak aje, dan animasinya mmg mengagumkan!
saya boleh plak terkejut2 bila time kena kejar hantu tu, siap menyorok belakang abg aleh.
hahaha,kelakar!!

dan saya rasa sesuatu sepanjang saya tgk crita tu semalam..
saya rasa baby dlm perut ni bergerak, perut saya rasa memulas je.
nak kata sakit perut,tak.
nak kata senak, tak.
ntah, taktau nak ckp camne.
mungkin baby dah start aktif, sbb saya taktau lg rasa mcm mana kalau baby bergerak.
mungkin baby pun suka tgk upin ipin.
ataupun, mungkin baby tak suka dok dlm panggung yg soundnya kuat.
ntahlaa..

tp saya harap dan doakan moga baby tak apa2.

"ummi janji, ini last ummi bwk baby tgk wayang (masa dlm perut lah!). baby besar nanti kita cerita lain ok!"

oh yaa!! saya dok menyakat abg aleh dgn memanggil dia Sally, alaa..kan Sally geng jahat tu nama Salleh?? hahahahahaha!!!

4 comments:

ummihafiy said...

pada usia 28 tahun..tak sempat lg tgk wayang..

RieNa said...

baguihlaa tu arn!!
cuba utk kekalkan hingga ke akhir hayat.
jgn cuba2 tau!
:)

Zaki N Ilyia said...

mungkinkah yang dlm perut hang tu upin dan ipin? hahaha ataupun opin?(Qaisara singkatkan jd opin,panjang sgt nk sebut upin ipin)

Zaki N Ilyia said...

mungkinkah yang dlm perut hang tu upin dan ipin? hahaha ataupun opin?(Qaisara singkatkan jd opin,panjang sgt nk sebut upin ipin)

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...