Saturday, 28 February 2009

:: Vios Baru?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


aii..adakah impian saya utk memiliki Vios sudah tercapai??
cantikknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!
hehehehe..ini bukan Vios baru abg aleh.
jauh sekali Vios saya..


tp bolehlaa kalau saya nak merasa naek @ merasa utk drive sikit hari lagi...

hepi betul saya, walaupun bkn vios saya tp saya tetap tumpang hepi..

Kakak, tunggu kehadiran adekmu ini ke Bangi sebulan lg! (insyallah...)
ohh yaa, anak sulong tuan punya kereta ada buat entry pasal ni jgk. hiks!!
tuannya rileks je, org lain plak yg over-excited. ahaks!!!


2 comments:

p.i.n.a.t said...

haip..org bru je wat entry sal nih..
ish3..hehehe..

best wooooo.....

Zaki N Ilyia said...

InsyaAllah adala rezeki anak hang nanti..:)

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...