Friday, 20 February 2009

:: tagged by Pepod ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


iya..Pepod adalah kak long adalah ipah adalah ifah adalah Nur Afifah adalah anak saudara saya yg ke sulong.

dia bg tag ini. tag ini mudah so cepat lah saya buat..

Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan :
:: Vios kaler Silver..(gilak ahh,kena tunggu abg aleh jd kayawan dulu..amin!)
:: Sebuah banglo (tanak yg 2 tingkat atau lebih, nak yg memanjang @ melebar)..
:: pakej percutian ke mana2 pulau/Bali/Medan
:: teddy bear paling besar..
:: sejambak ros..

Alasan Terhadap Pilihan Tersebut :
:: dr remaja saya sukakan kereta tu. nak beli sendiri taktau bila. nak tunggu org bg hadiah pun taktau bila. hahaha!
:: sapa tanak banglo weh??
:: saya nak bercuti dgn family..teringin sgt2..
:: dr kecik sampai besar saya suka teddy bear, tp tak pernah beli sbb mcm membazir. org bg hadiah takpe. ahaks!!
:: ya, bunga itu romantik. itu sj.

5 Impresi Terhadap Orang Yang Diminati :
(kejap, org yg diminati ni mcm sapa??saya minat sapa??)
:: yg mempunyai ilmu agama yg kukuh.
:: yg tenang menghadapi dugaan dan cabaran.
:: yg menghormati wanita,kanak2 dan org tua dan melayan mereka dgn baik.
:: yg pandai menghiburkan hati org sekeliling.
:: iya, sapa org yg mcm gini??

5 Perkara Hebat Pernah Dilakukan :

:: pernah dr pg sampai ke malam mata asyik nak pejam sj. hebat!
:: pernah menghabiskan 5 novel dlm sehari. hebat!!
:: memandu berseorangan pd jam 3.30 pg. hebat!(saya pegi amik sepupu kat bas stesen ok,bkn merayau.)
:: saya mengasuh baby pd usia saya 9 thn.
:: saya pernah tgk wayang sorg2. hebat!!
(ok2, semua di atas tu sebenarnya takdelaa hebat sgt. saya pun taktau apa yg saya buat yg hebat sgt..)

5 Ciptaan Yang Paling Disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi) :
:: alam semesta
:: baby
:: handphone
:: air terjun
:: bantal dan tilam. haha!

5 Perkara Paling Dibenci :
:: rokok
:: perokok
:: kena tengking
:: kaki pukul
:: panas baran

5 Orang Yang Hendak Ditagged :
:: mcm biasa, saya suka buat tag tp tak suka tag org. sapa2 nak buat, anda di alu-alukan.

2 comments:

p.i.n.a.t said...

org tau acik jaga sape masa umo 9 taun tu..:p

RieNa said...

haa..tau takpe..tp acik rasa kamu dah lupa mcm mana kamu pancut kat acik masa acik nak tukar lampin kamu..isk,kejam oo!!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...