Tuesday, 10 February 2009

:: saya syg Ma saya ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Semalam kan cuti am.
saya amik kesempatan utk ikut Ma ke kedai jahit ma.
bkn nak tolong ma jahit pun, tolong bising adalah.
lagipun ma selalu ckp kalau saya ada, ma jd lebih bersemangat utk bekerja.
saya tau, ma cuma mengumpan saya utk teruskan semangat saya belajar menjahit.

pegi pukul 8.30 pg dan balik jam 5.
kalau saya takde mungkin ma balik lewat lg.
tp sbb saya nak blk umah saya pulak, jd kena lah kuar awal sikit.
saya bukan balik tgn kosong tau, tp dgn sehelai baju pregnant baru.
ma yg jahitkan, sbg upah saya temankan ma ke kedai hari itu.

walaupun saya ckp kat ma," tak payah jahit lg, ma buatla kerja ma dulu.
jgn susah2, ina takmau pakai lg baju baru.baju ma buat hari tu pun baru 2,3 kali pakai.."
mcm2 lagilah.
tp ma tetapkan gunting kain dan jahitkan jgk.
baju kakak saya pun ma tak jahit lg,tp ma jahit baju saya dulu.
(kakak, kalau nak baju siap cpt, mai teman ma kat kedai,mesti cpt je ma jahit baju kakak..hehehe)

ohh, i love my mother so much.
saya anak yg bertuah.
anak yg mengada2.
anak yg tak pandai menjahit sbb ibunya seorang tukang jahit..
anak yg isk, taktaulah nak ckp apa lg.

saya syg Ma saya....

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...