Tuesday, 17 February 2009

:: pelamin anganku penuh ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Mula2 pelamin tu kosong je, semua org tgk dr jauh je. takde yg berani dtg dekat. pengantin on the way nak sampai.


lepas tu dtg lah 2 org kanak2 ni, berani2 takut duduk atas pelamin tu, atas paksaan achik diorang yg diorang sayangi. (ya,achik diorang perasan.)




Lepas tu dtg pulak bapak si kanak2 yg berbaju merah tu, cuba utk bg semangat kat anak/anak sedara yg takut2. (sebenarnya mungkin si bapak teringin nak rasa naik pelamin kali ke 2 kot.cheh!!)

dan akhirnya, semua teringin nak merasa naik pelamin. cheh!! mujur pengantin tak sampai lg, kalau tak mesti pengantin risau pelaminnya nak runtuh dek kerana giant2 ni dok atas pelamin.

* kak long lah, dah tau badan tak berapa kecik,dok jgk atas krusi tu.mujuq tak reban tau!!

* saya yg mmg sedia tau badan tak berapa nak kecik,hanya jd melukut ditepi gantang. takutt oo pelamin org runtuh!!!

* kakak lagi lah..dia yg paling risau kalau jd apa2 kat pelamin tu, itu yg sanggup berdiri di penjuru alam je!!

- hahaha! kenangan makan kenduri ramai2 1 family, naik 1 van, 1 kereta. itu pun ada lg yg tak masuk dlm gambar.

5 comments:

Kniedaz said...

hahahahaha..
lawak tul entry nih...
jgn roboh udahle...

p.i.n.a.t said...

huu..
org x bslh okeh!
pelamin tu x runtuh pon..ala2 gegar2 sket je...hee:P

ummuafif said...

ala.. sikit punya risau.. lampu kat sebelah tu dah nak tumbang. Ibu juga nak kena sendal...

RieNa said...

hahahaha!!

so peringatan utk org yg nk buat pelamin,tolong bina pelamin yg kukuh dan teguh ok.

supaya tidak mencemaskan org2 yg teringin nak begambar atas pelamin. hehehehee

thara said...

eeee lawanya pelamin!

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...