Wednesday, 18 February 2009

:: Eh, ada pulak?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hehe, saya tipu. ckp tak serupa bikin. kata takde entry tp ada jgk.

saya kat cybercafe sblah kedai abg aleh.
setel kursus jam 5.
rasa nak mkn char ho fan, kat kedai tomyam dpn kedai abg aleh ni.

tp abg aleh takde.
dia antar laptop nya kat pc depot utk repair.
taktaulaa apa sebabnya, lps saya guna pg td, laptop tu dah takleh on.

saya tak bersalah ok. saya tak buat apa2 pun.

tgh tunggu abg aleh yg tak balik2 lg.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...